torsdag

en af de første ting, der fik mig til at undre mig her i jylland. er lokalavisen. eller. lokalavisen som sådan undrer mig ikke, men nogle annoncer i avisen undrer mig uge for uge. for de er at finde i lokalavisen. uge. for. uge. og hver gang undrer jeg mig. det er annoncer, som denne: 


hvad er meningen her? jeg mener; får man ikke allerede opmærksomhed, og unødigt meget opmærksomhed, her (lokalavisen kommer altså ud til ALLE i skive)? eller er meningen en helt anden? vil man rent faktisk gerne have opmærksomhed, men man er bange for at bede om den i forhold til sin fødselsdag? jeg er virkelig-virkelig forvirret. og det virker til at alle folk fra min generation er det en lille smule. har også instagrammet billedet - og får samme reaktion, som min egen..
har aldrig set lignende annoncer. ikke på nørrebro, ikke i nordsjælland.. så måske det bare er en nordmidtjysk ting? nogen, der kender svaret?










Ingen kommentarer:

Send en kommentar